Vi ska åt samma håll

Jag ger min själ till händerna som ger och inte rycker jag sällar mig till hjältarna
som gör och inte tycker
hon var allt hon var sin
hon var den vackraste person
jag hade träffat någonsin
bli kvar här med mig bli kvar här med mig
vi behöver ingenting om vi kan starta på noll

Undrar varför jag hela tiden tänker saker men aldrig gör. Vi pratade om det, eller rättare sagt såg en film om det igår på idrottspsykologin, intressant faktiskt. Och kanske ger det något, jag har ju tänkt på det igen, så lite fastnade nog. Men han pratade lite om vad man: VILL, GÖRA och VARA, tre saker som man borde tänka på mycket oftare än idag. Eller jag borde hur som helst, men gör jag är frågan? Jag kanske ska börja tänka lite så som han pratade om, det verkar bra och det är aldrig fel att testa. Det krävs bara tid och tålamod, har man det? Jo, om man vill så har man. Men just nu vill jag bara sluta frysa, det är så fruktansvärt kallt här inne, och snart ska jag ge mig ut också, burr.

Spring, spring, please begin. Snow, snow, please let go.

Kommentarer
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Åh tusen tack för de fina orden! :D Din kommentar du skrev gjorde verkligen mig glad! Tack! Just nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna ett eftertryck av någon av mina teckningar (bla "Blues"). Var gärna med om du är intresserad! :)



Ha det superbra!

Kramar Johanna

2010-01-28 @ 17:19:01
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0