Upside Down

Det har varit mycket på senaste tiden, jag har mött nya sidor hos mig själv och min omgivning. Sådant är både spännande och lärorikt. Jag har också insett att det är svårt att bryta mönster. Inte så att det är svårt att få vissa nya mönster att infinna sig, vill man tillräckligt mycket går det. I vilket fall som helst om man inte tänker så mycket och bara gör. Rätt bra, men kämpigt. Nu ska det i vilket fall som helst bli en hel del sånna nya mönster, och jag vet inte om jag ser rutor, ränder eller cirklar i det. Lite förvirrande alltså. Men jag hoppas det blir så som det gör sig bäst. Det tror jag det blir. Tids nog.

Annars fick jag min vilda och glada helg, dans och bästa vinet! Bad och bastu, fin musik osv, en lyckad kväll helt enkelt. Den tackar vi för :)
Sen fick jag träffa min farmor, vilket var riktigt trevligt och lite efterlängtat då det inte händer alls ofta längre. Men nu har jag kanske inspirerat till ny sorts matlagning och hon kanske vill lära sig mer. Vilket innebär lite bilåkande för min del och så lite mer farmor och matlagning, positivt endast!
Och så har vi plockat ner utställningen, med ett lyckat resultat går vi glada vidare :)

Jag saknar nog syster lite, det är inte samma värme när hon är borta. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0