Stairway To Heaven

There's a sign on the wall
But she wants to be sure
'Cause you know sometimes words have
Two meanings

Ett skutt närmare och jag glömmer allt som var tungt och jobbigt, om så inte för ett tag. Att träffa dig ger glädje och värme, man inser att det finns hopp om livet och mänskligheten. Man får höra att man själv inte alls är sådär galet tokig som man tror vilket resulterar i att man går därifrån med större självförtroende än vad man kanske gjort sig förtjänt av. Det är du som borde få allt bra. Fast det kanske du får på sätt och vis, jag hoppas det hur som helst, för du är värd det. Mycket är du värd, jag skulle vilja berätta för världen vad du fått mig att inse, hur mycket du hjälpt mig och allt annat fint. Men det är för privat och tungt och ingen skulle tro mig egentligen, jag bara vet att jag mår bra av att träffa dig. Att vi ger varandra bra saker att fundera över. Det finns inte många jag är så tacksamma att jag träffat i rätt stund, som med dig. Du räddade mig och det är inte att ta i. Tack, det är det minsta jag kan säga.

 



 


Kommentarer
Postat av: Jo.

Hej Kimoz, jag kan inte följa med till Johanna imorgon, för jag var tvungen att veta om jag kunde komma idag...och det vet jag ju inte. Men du får gärna komma förbi hos mig innan ändå (: <3

2010-01-22 @ 20:20:47
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0