Shape Of My Heart



Oh when I look to the shape of my heart,
it's seperated only by scars,
that cut in and cut out, or leave me without,
all a heart that functions at all.

Igår gav jag bort något som verkade bli uppskattat, jag hoppas det var så, att orden var äkta. Men varför skulle jag ens tvivla? För att tvivel en dag stärker en. Kanske är det därför jag alltid ifrågasätter allt. Om det är äkta får man något tillbaka, kämparglöden pyr och kampen visar sig bara ha börjat. Vissa är bättre krigsherrar än andra, det märks rätt tydligt. Jag hoppas någon uppfattar mig som en krigare, på ett bra sätt då helst, inte sådär som gör det blodigt och hjärtskärande för andra, utan någon som kämpar för det bra. Som följer hjärtats inre röst.

Jag vill bara skriva poesi, men tiden finns aldrig till och poesi kräver sin tid. Synd.


Kommentarer
Postat av: Jo.

KrigarKim! Det blir ju fint, ska vi hinna med att kanske gå pyttelite, och se en film? Hinner man det? (: <3

2010-01-26 @ 09:57:54
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0