Do What You Wanna Do

Nätterna har lika mycket energi som dagarna har jag märkt senaste tiden. Inte på så sätt att man är pigg och glad och träffar människor, bara mer att det verkar som om mitt dygn har vänts. Sömnen infinner sig inte då den borde, vilket resulterar i allt senare kvällar. Och när man borde vara pigg och vaken och social snurrar hjärnan i sin egen bana och ögonen blir allt tyngre. Man lever lite i sin egen värld. Jag gillar att vara sovande vaken, man tar liksom bara in det som verkligen är intressant. Resten lämnar man utanför sin värld, det kommer tillbaka i sömnen. Jag borde vända på mitt dygn till det rätta igen om jag ska vara redo för fyra nya kurser nästa vecka. Om ögonen ska hållas öppna och hjärnan ta in vad som lärs ut. Ja, det borde jag. Men det finns annat man borde också. Just nu känner jag bara för att göra det jag vill. Lite smått spontant sådär, underligt. Men jag kanske ger mig själv det som någon slags belöning för att jag faktiskt lyckats genomföra något bra, på flera plan, flera ämnen. Det stärker lite ytterligare, ämnen man inte alls trodde på. Så idag ska jag lägga det sista finliret så jag kan njuta sen. Fira det med mig i helgen! I need to dance, wild and crazy...

Och så kommer jag sakna syster lite mer än vanligt, för hon är på väg till Gran Canaria nu. Busen, hoppas hon får en bra resa! Men också att hon kommer tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Jo.

Yes! Vi ses så fort du hör av dig (: Först ska jag hinna dansa, duscha och plugga. Vi får se hur det går <3

2010-01-13 @ 11:04:05
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Jo.

Om du hittar på något firigt Kimiz, hör av dig! Men glöm inte promenad på söndag!....och måndag tycker jag nog med faktiskt. ;)

2010-01-13 @ 11:06:01
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Jo.

Jag ska visst inte ha hundarna, men jag hoppas det blir promenad i alla fall :):) VI hörs ju och så dollface <3

2010-01-14 @ 16:48:49
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0