Almost Pretty


And though you're gone for good, feels like you're with me

  

Känner mig som en strålande sol, oerhört skönt! Otroligt länge sen, och ingenting har hänt direkt, bara ny vecka, nya kurser, ny känsla. Lättnad, samhörighet. Som att komma hem. Kanske har jag gjort det, blir ju rätt mycket tid på landet nu, antagligen till det positiva för min del. Men nu ska det kilas till skolan igen, sista lektionen för idag, bara två timmar eller så. Mysigt.

Sen blire promenad, kanske yoga och gitarrspel när kvällen infinner sig. Får jag som jag vill hinner jag måla också, har en superbild i huvudet, wish I can get it out! Känns lite sådär som man vill skrika it's fucking amazing ^^ (får man det, ah det får man, när den är klar) eller när dagen har slutat med ett leende på läpparna :)

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Självklart! Ska dit nästan varje dag nu då jag har Ragnar 3v eftersom Lotta är i Thailand, varvat med jobb då. Men på Torsdag är jag ledig, vill du kan du haka på då? Är ju bara att vi säger en bra tid :)

2010-01-19 @ 14:54:16
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Jo.

Hej doll. Fungerar böngryta för dig? Den blev lite kryddig, pappa hällde i lite när jag inte såg. Men, jag skulle möta dig vid biblioteket hm....12.15ish? Om du inte säger tidigare, right? Så går vi genom stan sedan förbi H&M och Cubus, det var inget mer eller? Minns inte riktigt, vi kanske kommer på det när vi ses <3

2010-01-19 @ 19:29:36
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Jo.

Haha knäppis, sov Kim, SOOOOV <3

2010-01-20 @ 08:37:44
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0