Picture of My Life

I don't know who I am, or what I'm gonna do
Been so long I've been hopelessly confused

Kroppen och själen ligger i någon sval dvala, känner hur de slumrar trött. Vill i själva verket bara lyssna till vad den säger, krypa ner under täcken och vänta på att energin återvänder. Vet vad som väntar, det som måste göras, skötas och avklaras innan helgen. Det är inte en sak. Framtid som ska diskuteras och jag är inte alls förberedd, engelska som ska skrivas klart - har inte ens börjat, och så psykologin som ska in. Så var det ju det där med idrottspsykologiarbete som ska vara förberett för redovisning till nästa vecka. Jag kommer sitta i skolan till fem en fredag, en fredag jag vill spendera i sängen eller bara på ett rosa moln någon annanstans. Genomför jag den här dagen, klarar alla uppgifter och går omkring med ett leende på läpparna förtjänar jag en stor belöning. Kanske blir den i form av sovmorgon, gitarrspel och målande, kanske en tur till HR, en välbehövlig shoppingtur, en kopp te hos Jolls, LW:s sångbok eller något annat fortfarande oklart. Det återstår att se, men ska man belönas ska man klara det man behöver först. Dags att sätta fart och leta upp kraften. Den finns där någonstans. Choppp,chopp.

Kommentarer
Postat av: Jo.

Just det, vi skulle gå till hageby på söndag va? (: Jag är helt slut i huvudet. Mitt hjärta. <3

2010-02-12 @ 18:12:08
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0