Another One Bites The Dust

Jag är i stämningen av en annan låt, eller tonerna jag hör kommer någon annanstans ifrån en det jag utger det för att vara. Idag är en nödvändighetens dag, allt ska göras, skiftet började 8 imorse, gick av vid 12.30 tog en paus och snart ska jag vidare igen. Bara måsten som ska göras, saker som ska skötas, handla, städa, plugga osv. Kanske hinner jag med lite träning också. Lite små jobbigt att behöva sköta allt själv. Först ska tankas, annars kommer vi ingenstans. Men jag ska besegra dagen. Stämningen blir förhoppningsvis bara bättre. Med tiden om inte annat.

Att göra något värdefullt är fint, för de som verkligen behöver det. Men det krävs vilja och tålamod, att man stänger av luktsinnet emellanåt. Så det gör jag. Tar in det bra och förmedlar det som behövs. Trygghet. Men nu ska jag besegra dagen ja. Take care

Kommentarer
Postat av: Mat

Äsch, klart du var tillräckligt värd att hittas, Kim. Du hade ju helt enkelt gått. And i ain't got yo' number anymo'. Har ny mobil och inga nummer kvar. Please give! Ha, metaforen nådde spännande längder. Är du helst brottsling eller drog?^^

2010-02-07 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0