My Secret

Sömn, friska vindar, fina uppvisningar, lite slipdamm, lack och träning har fyllt min helg. Tiden har gått fort, största delen känns helt ovärt att prata om, har rensat lite, eller mycket, mest inombords. Tänk att det tar sån tid att komma till ro, om man ens kommer till ro. Svårt det där när man väl kommer upp i varv, in i rutiner och dåliga vanor. Men sånt är det slut med nu, för vi ska ut och vandra bland löv på promenader! Det blir en fin kväll som slut på den här veckan.

Now it's said and done. Don't have to mess it around. It's out, I'm free.


Kommentarer
Postat av: Joliners

Usch nu är jag så nervös och orolig och kan inte tänka på annat. Vill bara få det överstökat och undersökt, men jag är lite för rädd. Funderar på att gå upp jättetidigt och söka igenom affärerna efter det jag behöver. Usch. help.

2009-09-07 @ 10:59:30
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0