Two Birds

Jag har skrittat och skuttat runt på skogsstigar och fält, det var fint, avkopplande och riktigt riktigt roligt :) ryggen har sammarbetat och jag har suttit fint, eller någorlunda skapligt hur som helst, Finn var den fina! Ronaldo den spralliga :) Hunden var också med på ett hörn, väcktes och stökade runt på madrasser, under lakan och flög som jag vet inte vad där ett tag, men mysigt var det nog allt, han visar ju bara sin kärlek. Kanske var den här fredagen/lördagen precis vad som behövdes efter en veckas sinnesförvirring, stress och alldeles för lite sömn, jo, möjligen. Men nu efter några timmar på HR är jag lika trött igen, tror bestämt det blir sömn ett tag nu, innan vi börjar om på ny kula igen. Kämpigt värre, men skönt att det händer saker. Hösten blir så mycket lättare då!
Imorgon är det fälttävlans KM, spännande, jag är antagligen inte närvarande då jag skulle behöva tvätta, allt jag äger ligger i tvätt, men det blir väl så när mor är ute och reser och alla andra vill göra sitt. Tufft.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0