Starting Again

Vissa dagar är bättre än andra, helt klart. Leende skuttade jag ut genom dörren, tajmade spårvagnen på minuten, fixade engelska diskussionen trots noll förberedelse, hann i stort sett klart med rättskunskapsarbetet (bara finslipning kvar) och deadlinen blev flyttad en dag, lagade god mat, hann borsta Noak innan ridningen, som förövrigt gick bättre än väntat på Mamba som tydligen haft skaplig pms senaste veckorna, jag går hem med ett leende på läpparna, inombords. Det är bra, det här är bra. Nu är jag på banan igen, även om motivationen till att sätta sig och läsa ytterligare 80 sidor rättskunskap till imorgon är nära noll.
Att det händer mycket i veckan gör ju inte saken sämre, det är träningar, ridlektion, fester åt alla håll och kanter, födelsedagsfiranden, stalltid och K U L T U R N A T T! Jag säger då det, det är september och jag är glad. Ibland kan det känns som om ett leende räddar en hel värld. Så försök le nu!

Kommentarer
Postat av: Joliners

Du får åtminstone mig att må bättre av den här lilla glädjesammanfattningen (: <3 Tid imorgon?

2009-09-22 @ 08:43:47
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Patrik

Svar: Ja precis, använd kort skärpedjup så blir det bättre bakgrund med =)

2009-09-22 @ 09:24:23
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Joliners

Gud vad jag hoppas att du inte avskyr mig när jag säger att jag har tenta på fredag och om jag inte är färdig med mina anteckningar imorgon när vi ska ses kan det blir svårt. Men du vet att jag kämpar, och säg en tid, så säger jag imorgon hur det blir!

2009-09-22 @ 18:54:03
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0