Something Has Changed


Minns inte längre vad jag tänkte skriva, det blev helt tomt i huvudet i samma ögonblick som jag såg den tomma vita rutan. Ingenting är förutsägbart, kanske har alla dessa filosofiska och psykologiska termer fastnat i mitt huvud ändå. Men även om jag skulle vilja kan jag inte göra världen rättvis, vågar inte stå upp och säga mitt, modet räcker inte ända fram, stakar sig i munnen, blandar sig med ängslan och jag hör hur allt darrar och skakar. En kraftansträning och allt når ut i alldeles fel tonläge, det skulle ju vara fint om man kunde låta trovärdig, om man verkligen fick ut allt rätt någon gång. Nästa gång kanske, för nu vet jag ju, hur det är. Det har jag ju alltid vetat, men ur olika perspektiv.
Känns som om jag sprungit marathon, varenda liten muskel gör allt vad de kan för att spänna sig, hålla smärtan utanför, framkalla någon slags träningsvärk, som i själva fallet kommer två dagar försent, men nu är det rakt hur som helst, bara hålla tummarna att det fortsätter så. Bara att ge sig på det igen, träna, svettas och bli flåsig. Bästa medicinen helt enkelt.  

Kommentarer
Postat av: Patrik

Svar: Du är helt klart för snäll!

2009-09-18 @ 08:34:51
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Joliner<

vi fixar allt nu. Vi kan köpa en kudde på indiska, ha delad vårdnad, och se om den ger oss glädje. På lördag kan vi prata viktigheter, eller just det! Onsdag, det kom en nisse hit så jag blev lite ur balans och hann inte med msn, men jag menade onsdag. Så, se till att logga in på msn lite ibland så håller jag koll och så kollar vi tillsammans (:

2009-09-20 @ 15:13:29
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0