Secret Door

   Hjältar och hjältinnor, brudar och banditer jag fann en mycket passande bild för fredagkvällens tema, att låten är mysigt härlig med tonerna som fyller en av glädje är inte heller fel. Och jag drömmer mig bort, fantiserar om en annan värld. Något bortom träningsvärk, dålig motivation och tankar. En värld där man bara kan svinga sig ut på molnen och fara iväg utan direkt eftertanke. Förhoppningsvis kommer vi dit en dag. 

   Men än sålänge är det bara onsdag, en helt vanlig onsdag. Vaknar onödigt tidigt, har massor av dödtid att spilla, skola att sköta, stress, hem, äta och så vidare till dagens höjdpunkt kanske, nämligen hästen, hem, duscha och så sängen på det. Fast idag ska jag göra den vanliga dagen ovanlig, ta mig själv i kragen och vara effektiv. Kanske vad som behövs för att glömma drömmande och tankar ett tag, det luktar spänning. Eller vad säger ni? Nämn gärna en värd hjälte att maskera sig till.


Kommentarer
Postat av: Joliners

Vad skönt att du inte blir led på mig (: Det ser ut att bli en heldag för mig, insåg inte att det var så mycket att göra :( Och tentan är på fredag, därför kan det bli svårt imorgon också... har ju skola och dans då. Men, vi kommer ju ses på lördag, det är ett som är säkert. Det krångliga är att jag fortfarande inte riktigt vet vad vi ska göra eller så... för jag har ju inte planerat något, och har ingenstans att vara direkt. Pappa kommer hem på fredag. Solli about the krångel! Lalilalal <3

2009-09-23 @ 12:47:59
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv:Åh, men tack så hemskt mycket! :D

2009-09-23 @ 16:18:12
URL: http://limeamanda.blogg.se/
Postat av: Moa

COLDPLAY! <3<3<3 Duktig Kim :D

2009-10-06 @ 15:42:40
URL: http://moasjukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0