Parallel lines

Parallel lines, move so fast,
toward the same point,
infinity is as near as it is far.

Gårdagen kanske inte började på bästa vis, men när Ebba dök upp och gjorde mig sällskap lyftes leendet och jag blev lite mer närvarande, det var en fin kväll, trevligt att cykla på annorlunda vägar, känna andra dofter och smaka blåbärspaj med tjusigt galler, att bara konversera om allt och inget. Tack för värmen och gemenskapen :)

Kanske blir denna dag om möjligt lika trevlig, fast på sitt eget lilla vis, ska nämligen träffa Milla och äventyra mig iväg ut mot söderköpingstrakterna för att sedan låta ödet styra hur kvällen blir. Och helgen kanske leder till ett kärt återseende av en mycket saknad liten vän, får jag som jag vill beger jag mig ut med den gröna skylten mot Norsholmstrakterna och hälsar på Sesam. Och så ett par rejäla timmar i stallet, det har jag förtjänat efter den här tunga veckan, speciellt eftersom nästa vecka tycks bli ännu tyngre, men ihopp om bättre med sömn då, beger jag mig nu ut för att avsluta denna vecka på ett så bra sätt som möjligt.

Never give up,
do what you can,
it's the best way to survive.


Kommentarer
Postat av: lilla e

tack själv kimmsan! <3

2009-09-11 @ 14:49:35
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Joliners

Gå in på msn när du kan idag fredag 11/9 (;), och skriv till mig! Så vi kan se hur vi gör imorgon, gärna på förmiddagen (:

2009-09-11 @ 14:59:45
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0