Tryin' To Trow Your Arms Around the World

Stress.
Behöver ventilera men hinner inte andas,
måste hinna, vill bli klar.
Borde göra, hinner inte.
Vad prioriterar man?
En sak i taget, det går inte, allt på en gång.
Missa inget här, inte heller där.
Var glad, ställ upp, stå ut.
Stressa.
Det går om jag vill.
Bara ett par timmar, dagar till.
Sen tar allting slut.
Behöver vila, komma ut.
Frisk luft, sträcka ut benen, rensa hjärnan.
Men det får vänta, måste plugga.
Psykologi, filosofi, tyska, svenska, projekt och mer.
Körkortsteori. Snart är jag fri.
En vecka till och sedan lov.
Uppkörning, lugn och ro.
Det blir bra, ordnar sig. Andas.
Stressa av.


Kommentarer
Postat av: Jolly

Ta det lugnt, jag har mer att vara stressad över. Du hinner. Vi hörs på msn efter 20.00 ikväll ? <3

2009-10-15 @ 14:12:32
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Mat

Keep your eyes on the prize, dude! Jag har inget höstlov-.-

2009-10-18 @ 02:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0