Times Like These

it's times like these you learn to live again
it's times like these you give and give again
it's times like these you learn to love again
it's times like these time and time again

Det är inte alltid det räcker enda fram, men det är mer än tillräckligt att ha genomfört något med gott resultat vilket man inte alls hade förväntat sig. Kanske det bästa man någonsin gjort, fast det beror ju på vem som bedömer det, allting ser olika ut genom olika ögon. Det jag uppskattar mest, kanske ni värdesätter lägst.   Just nu kanske jag värdesätter mest att körteorin är avklarad, högskoleprovet genomfört, värsta stressmomenten borta ur närmaste veckan och att faktiskt få känna att man klarar mer än man tror.    Det finns nog ingenting jag någonsin varit så nervös inför som den här veckan, men den gick bra, jag överlevde och det kanske tack vare att många i min närhet varit förstående och verkligen brytt sig om.    De ska ha ett stort tack, kanske främst familjen och ni från skolan, men så mitt fyrbenta lyckoklöver som fått sorgen att kännas lite mindre, som stöttar genom att bara finnas till. Jag önskar det kunde vara så föralltid, men allting har ett slut. Sluten får en att minnas lite extra, varför man nu inte gör det medan allt finns omkring en, sedan är det försent. Man borde stanna upp och tänka till, värdera, inte bara se allt som en självklarhet, för sånt gör att man glömmer det kanske viktigaste.

You know I love you, I always will. But someday maybe that's not enough.


Kommentarer
Postat av: Joler.

Hej Kimolo, vad glad jag blev att du var på kalaset. Jag märkte inte när du gick dock lilla tossa, var tog du vägen? Jag var så in i baljan berusad <3

2009-10-28 @ 15:27:57
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0