Moments

    

Vissa dagar minns man allt lite extra, man vill kramas extra hårt och bara göra så bra som möjligt för dom runt omkring sig. Idag är en sådan dag. Min syster fyller 17 år, tiden går fort, men vi är fortfarande lika nära som vi var små, om inte närmre med tanke på allt vi upplevt och tagit oss igenom tillsammans. Det är en såndär dag när man tänker att tillsammans är man mindre ensam, tillsammans är man starka. En dag man vill göra bra, så det började med frukost på sängen alldeles för tidigt, med mindre smickrande Ja må hon leva i hesaste/pipigaste laget, men slutade med att jag hämtade gitarren och sjöng lite till ändå, bara för att det är tanken som räknas och hon tycker om mig ändå :) Så nu ska jag fortsätta fira, en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Jolly

Hälsa grattis till Malin ju, stora tjejen (: Jag vill också ha en syster, hade nästan en när jag var mindre. Men, sedan försvann hon på något sätt. Men pöms, jag måste få vara velig kanske hela dagen imorgon, får jag vara det? För jag ska på begravning, och vet inte hur det är efteråt. Vi säger ett kanske på Broder Daniel klockan 20.00. Om du bestämmer någonting annat blir jag inte ledsen, jag är dålig som inte kan bestämma någonting <3

2009-10-01 @ 10:22:44
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0