There Must Be A Reason

Dagens citat: Aristoteles - Vad är en vän? En enad själ som bor i två kroppar.

Det tror jag stenhårt på, och jag vet att det stämmer, i vilket fall i vårat fall. Vi är som solen och månen, lyser upp natten eller dagen åt varandra, när den ena har gått och lagt sig går den andra upp och stärker eller värmer, ger lite energi. Det är fint. Jag är glad att jag har dig, för det är när man saknat någon och sedan träffar den såhär man inser att det faktiskt betyder något att man inte har gett upp kontakten trots fjolliga motgångar och annat tjaffs. Man växer inte ifrån varandra hur som helst, snarare tvärtom, man blir tätare, behöver varandra, återkommer. Vi härdar ut, mycket, ingent nämnt inget glömt, men december ska vi göra till en bra månad. Eller jag ska försöka ge dig en bra månad, det är du värd och jag känner att det skulle stärka mig med att få ge något bra, så ett försök är det värt. För vänskap är värt guld, och du mer än de flesta, glöm inte det vännen min.

Kommentarer
Postat av: Joline.

Du säger så fina saker Kims, vem som än har dig som vän är en lucky bastard! <3

2009-11-15 @ 15:59:50
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Mat

Ja, alla förändras nog. Man får bara se till att uppskatta hur man förändras, eller förändras på ett sätt man uppskattar^^



Klart jag är! Fast för mig är du mycket mer givande.

2009-11-16 @ 20:59:46
Postat av: Johanna

sv; det var ju bara en fas, så inte så mkt att gratta :) haha, men tack ändå ^^

2009-11-16 @ 21:52:57
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0