The Wanderer

Vilda äventyr var det och fler vilda äventyr blev det. Lättnaden över att se att allt var okej känns tryggt. Skönt att inte behöva ha skulden för något hemskt. Hur som helst har jag fått frisk luft för både en, två och tre timmar i streck. Skönt, men aningen blåsigt. Över kullar och broar, mellan öppna fält och skogar. Mysigt och kallt, men varmt och glädjande inombords. Precis vad som behövs för att rymma ifrån stressen. Redan efter två dagar är man helt slut, både mentalt och fysiskt. Just eftersom det hela tiden ligger något över en, kretsar som måsar runt näthinnan, skränar och skriker, sömnen blir inte alls så god som den borde, som den varit i en underbar vecka. Tänk om allt kunde bli lite mer som man ville. Då skulle jag vandra fritt på andra vilda äventyr.


Kommentarer
Postat av: Joline.

KIM! Om du loggar in på msn idag, skicka iväg ett sms då! Behöver kolla en sak med dig. Idag alltså!

2009-11-04 @ 19:44:26
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Joline.

Nein! Jag fick bestämma mig utan dig! Jag har troligtvis en lägenhet, vi ska buda idag, ville att du skulle kolla och godkänna, med tanke på vad jag sa till dig minns du (: DU vet ju att du har mig, och jag ville gärna ha din åsikt om det hela. Men, nu är budningen på G, så vi får se hur det blir. Om du går in på msn ikväll kan jag kanske visa dig lite, och om jag flyttar in där, tror jag du kommer gillat. PEPPPPP!!!! <3

2009-11-05 @ 12:19:57
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Mary

Joo, jag skulle ju dit& jag gick dit också! Det var jättebra, hon sjunger gaaaaalet bra den tjejen. Fick ett par ganska bra bilder oxå och det gjorde mary glad :>

2009-11-06 @ 11:50:50
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0