Where is my mind?

With your feet in the air and your head on the ground
Try this trick and spin it, yeah
Your head will collapse
If theres nothing in it
And youll ask yourself

   Nu sitter jag här igen, orientering avklarad med alldeles för hemska skoskav, en vrickad fot men med godkänt antal kontroller fångade. Nöjd? Det känns i kroppen hur som helst.
   Jag tycker om skogen, jag borde bo i skogen, under bar himmel helst. Och just nu vill jag bara sitta för mig själv på ett berg, titta ut över ingenting, vatten och skog som mynnar ut i horisonten möjligtvis och samla tankarna.
   Men jag måste göra mig redo, för om en timme är det tyska redovisning och då måste jag vara klar i huvudet, lagom klar för att orka prata tyska hur som helst.
    Sen är det några snabba språng på stan som gäller innan HR och ridning. Först efter det får jag lägga mig ner och drömma, men helst hoppas jag på ordentligt utvilande sömn. Det har varit en bristvara ett tag nu.

And I wish time would come for dreaming all day long.
Time for no needs, no stress to go on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0