Things Mean a lot

Jag vill börja med att be om ursäkt! Sanningen är dock att det är så det känns, men det är riktat mot helt andra personer av helt andra skäl. Men förlåt om jag uttryckte mig på fel sätt, jag tar på mig det. Tid osv bestämdes dessutom med Ebba samma dag så det var ingen annan som visste något heller, men det gick att lösa ändå. Tack & förlåt.


Precis rätt mängd av lugn och ro, hästar, vänner, natur och frisk luft, kreativitet och tid att bara läka på alla plan har präglat den här helgen. En mycket mysig och glädjande valborg dessutom. Trodde inte ens jag skulle genomföra den, men se, allt går bara man vill! Jag har även fått lite färg på både näsa och kropp, solen är så otroligt härlig, jag blir så glad. Och det blir man när man har träffat den allra bästa på fyra ben flera dagar i rad också. Jag känner mig frisk, redo att springa ett maratonlopp eller liknande, men ikväll ska jag bara ta det lugnt och plugga bort alla rester som ligger och skräpar. Man kan inte ha roligt jämnt! Fast det kanske jag ska ha ändå, optimistiskt nog ska jag leta fram fyra bilder som speglar känslor och slänga iväg ett mejl till nt. Kanske,kanske har jag turen med mig.


Kommentarer
Postat av: Mats

Nu har jag en ny blogg ^^ en bildblogg

hoppas du gillar den, och glöm inte att kommentera ^^

http://monkiiiesblogg.blogspot.com/

2009-05-04 @ 02:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0