Månskensregn

Brukar dom fundera, om det är för sent
Dom andas ut och blundar
Undrar om dom vet

    Färg på längden, bredden, höjden, pannå, duk, burkar och på armarna! Jag har tillbringat en natt på djurön, i naturen, med kusinvitamin, penslar & färg, pysslande och alldeles för mycket tankar i det fina och fuktiga vädret. Skönt att komma bort från staden, vardagen och göra lite annat, sådant som stärker själen.
   Noak är en stjärna, världens bästa stjärna och han gör mig så otroligt glad! Allting stämmer, så när som på min sits, som inte alls har varit i närheten av vad den blev stundtals idag, på mycket länge, om den än någonsin varit det. Kul!
   Imorgon bitti klockan 05.00 avgår färden mot Köpenhamn, kan bli en spännande, mysig och galen helg. Vi håller tummarna för det bästa. Jag borde tömma kameran, jo, det gör jag. Ta hand om er så hörs vi när jag återvänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0