Let It Rain

Let it rain, on me, let it rain
Let it rain, on me, let it rain
That's how, that's how all things grow
That's how, that's how all things grow

   Det är så fint med regn, undrar hur många gånger jag har sagt, skrivit och tänkt det den här veckan. Det är ett antal kan jag lova hur som helst. Mysigt att skutta runt i regnet, bli genomsur och glad. Det känns liksom som om alla bekymmer rinner av en med regnvattnet, man blir renad utifrån och in, annorlunda men lugnande, That's how I like it!    Pepsi tyckte inte om det fullt lika mycket som jag, men vi tog oss runt banan utan problem, häftigt med nya hinder och mörka moln, det blev lite som en stillsam men stark dans, varje steg fick betydelse för helheten, varje rörelse utfördes på ett alldeles eget vis, maffigt men skört på samma gång.   Snart är en vecka till avklarad, sommarlovet smyger sig på, men fram tills dess är det några veckor kvar, mycket intensiva veckor på alla sätt och vis. Den här helgen är redan planerad från topp till tå i stort sett, aktivitet + plugg + musik + vänner, kan inte sammanfattas bättre. Men nu ska jag slappa, det har jag gjort mig förtjänt av!

I'm floating, slipping through the ground.
I'm thinking, let words pass our minds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0