It Can Be So Hard



Don't you know, coming up fast,
Don't you ever think, that it ain't never going to last,
All those things that you want,
You can't get it down for what you never could

Det är mycket nu, väldigt mycket som snurrar så fint, rörigt, kaos. Men jag klarar det, håller en hand utsträckt här och där, en fot på varje sida, ett hål i varje andrum. Jag lyckas om jag bara håller koncentrationen uppe, det är rätt häftigt. Men tvivel finns, överallt jagar dom mig, som humlorna jagar körsbärsblommorna. Men det luktar så himla gott, tänk om man kunde fånga en doft, på bild, då vore jag nöjd. Ibland får man nöja sig med det lilla, som att sitta instängd i skolan en hel dag. Men det kunde jag tåla, för jag fick cykla i dagenefternattregnväder imorse och det kan jag nästan dö för, det luktar så himla fint, smakar så himla gott. Om det inte vore för att en fågel att bajsat ner hela min cykelsadel hade det varit en nästan perfekt dag, där egentligen ingenting speciellt har hänt. Mer än att vi såg Die Welle på samhällen, rätt bra, jobbig och skrämmande film, värd att se, svår att smälta. Hoppas vi får prata av oss imorgon, eller det får jag ju göra på engelska nationella muntligt klockan 9.00 om inte annat. Uhh, läskigt.

Kommentarer
Postat av: Mats

Det är efter skolan på den torsdagen Kim! ^^

I skolan träffas vi alla först;)



Det räcker nog att du du är här i vår skola kl 15.00

:D



(kunde inte smsa, inga pengar på mitt kort) xD

2009-05-06 @ 13:19:50
URL: http://monkiiiesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0