I'm on the road

I don't know what I'd do without you.
I don't know what I would do without,
What I would do without you.

Tänk vad mycket som kan förändras av så lite. Ibland är en spark i baken allt man behöver. Lite manipulation av sin egen hjärna, övertygan om att allt går bara man vill. Det är sjukt att jag för en och två dagar sedan kände för att ge upp allt och idag känner mig oövervinnerlig. Aja, nu ska jag övervinna mig själv och ta mig till skolan. Det är nog där en av skorna klämmer. Men snart är det över, snart är det sommarlov och frihet, men fram tills dess händer det en massa saker hela tiden, massor av roliga saker jag måste påminna mig själv om.

Cause if you dream, reality can't hurt you, not more than what you let to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0