I Should Tell You

Dans, sista innan genrepet, mycket nytt, otroligt skönt, svettigt och bara glädjande! Känslan att få känna att man lever rakt igenom är oerhört främmande, mystisk och så stark att man inte vill släppa den.    Dusch och film på den, målade både papper och naglar, mamma hade handlat och kom hem med något så otroligt gott att jag höll på att dö! Mmmm, det smakade som kärlek, riktig kärlek, inte vet jag om jag upplevt den på det sättet, men det här var otroligt! Choklad med chili och kanel, så fruktansvärt gott, jag har aldrig smakat något liknande.    Men det fick mig att tänka på kärlek, och sånt är ju lite skört och så, svider lite, värmer lite, får tankarna att vandra iväg, fast dom klättrar liksom bara i cirklar, leder ingen vart. Kanske är det bäst så också, just för tillfället i vilket fall.    Men nu blev det djupt här, jag borde sova, matteprov imorgon bitti!    Förövrigt vill jag bara ge mig själv en guldstjärna för den här dagen, allt jag har pluggat, fixat, och så vill jag än en gång poängtera hur underbart härligt det är att cykla i regn, jag ler rakt igenom hela kroppen bara jag tänker på det. Tror jag tar med mig leendet till sängen och försöker drömma mig bort med Johnblund. Det är på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0