Hold My Hand


It didn't kill me, will it make me stronger?
I don't consider that a fact
'cause I was at the bottom
and the strength I had seemed so distant
and so far away from me

Övertala mig själv, övertala mig själv, övertala mig själv. Det är dagens rad som ska gå igenom huvudet tills jag lägger mig ner med kudden under huvudet och sväljer allt i en enda stor klump. För jag har ingen lust, men jag vet att jag måste. Bita i det sura äpplet så är det över sen, om inte alls så länge som det känns.

Come on, you know what it takes, what you have to make, how it feels when you're realised

Kommentarer
Postat av: Mats

Kim :D

jag anmälde dig till fotomaratonen, det gick bra att inte anmäla sig med, ohla sa att det skulle vara kul om du kom, eller var det göran som sa det :S



Jaja, det är den 19 iallafall :D

ska bli grymt kul för det är super många som ska med ^^



du behövde ingen kamara va? du hade egen?







2009-05-05 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0