Gårdakvarnar och skit

Jag har inga starka armar att bära dig på
jag är inte mycket, inte mycket att titta på
men du kommer aldrig att behöva ljuga igen och
du kommer aldrig behöva se mig ligga död på vägen..

Så många broar jag bränt,
men jag går inte isär
när jag går med dig

Kanske fastnade jag omedvetet i Håkan träsket igen, men ibland är det skönt att få hjärtat att minnas allt fint, lite smått nostalgiskt. Men finast av allt kanske är att jag hörde den här låten och tänkte på dig. Jag vet att det är hårt ibland, men livet är sånt, vi kan vara hur sura och tvära vi vill mot varandra, men jag vet och hoppas att det alltid förblir så att våra hjärtan hör ihop, allt du betyder och att kärleken alltid finns där. I vått och torrt kommer det alltid vara dig jag delat flest minnen med och dig jag kommer att ha varit mest svartsjuk på. Men sånt är livet och jag kan leva med det, bara du låter mig få finnas, respekterar att vi har olika åsikter och iatt vi nte alltid vill samma saker. För det ska jag försöka göra, för du är värd guld, hur sur och tvär jag än är. Glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0