You! Me! Dancing!

Det är fint att vara ute och gå i solen och tänka på frihet. Det är fint att börja skolan 13.30 en måndag. Det är fint att bli uppskattad av en fin vän. Helgen var fin och jag dansade, kanske inte fullt så mycket hela tiden, inte som vanligt i vilket fall. Men jag är glad och tacksam för det mesta idag, förutom vätskebristen som inte verkar vilja komma upp till normal balans då jag druckit minst 3 liter de senaste dagarna... Kanske är det nödvändigt ibland, men man blir så kissnödig och det känns lagom genant att springa på toan sjutusen gånger om dagen.

Inte fullt lika tacksam är jag för att min idrott krockar med samhällen på onsdagar, detta betyder att det inte blir full närvaro, vilket krävs i båda kurserna för betyg. Knepigt, enda lösningen blir att klona sig och vara på två ställen samtidigt, kan bli svårt med tanke på att verkligheten inte fungerar så. Detta betyder lärarsamtal imorgon för att lösa det hela, och min handledare ska vara schema läggare, skäms på honom. Fast jag är glad i vilket fall.

Men nu måste jag verkligen läsa ut min bok, har 200 sidor kvar och det är engelska boksamtal imorgon. Kan bli spännande det här, men nu börjar jag förstå innehållet och kan ta det till mig, om jag bara får ventilera ut allt annat emellanåt. Just nu önskar jag mest att det skulle komma ett samtal eller brev om besked angående sommarjobb med, plus ett förskott på lite pengar så garderoben kan förnyas. Får väl flörta lite med någon rik snubbe och hoppas på gensvar, så löser sig allt. Men jag har väl klarat utmaningar förr? Jo, det har jag visst det, det kan vi nu med, så det så.

And I've got my thoughts on you, and you, and you, and you.
And today I'm greatful. Thanks for being you.
And me.


Kommentarer
Postat av: M

"Knepigt, enda lösningen blir att klona sig och vara på två ställen samtidigt, kan bli svårt med tanke på att verkligheten inte fungerar så"



Haha, det var en så fin mening^^ Jo, kloning är ofta den bästa lösningen på det mesta, jobbigt bara att verkligheten inte fungerar så^^ Löste det sig sen?



Som Emil Jensen sa: "Oroa dig, för det visar bara att du bryr sig. Och stressa, för det visar bara att du vill nåt!"

2009-03-18 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0