See The Sun

You can have everything
You can have love and lots of other things
To make you think

Jag har fått nog av valblanketter och allt vad studieplaner heter!

Ibland känns det som om jag vill skriva allting sådär otroligt bra och intressant att läsa, but it seems to don't wanna come out that way.. Everything is so bloody confusing that I can't handle it. Och jag vill be om ursäkt, men vem ska man ursäkta sig för i sin egen blogg egentligen, jag skriver väl vad jag vill. Fast nu blir det mer så att allt vill komma ut, så det blir inget kul alls, för det blir tråkigt. för allt är tråkigt. Förvirrande? Det är hela havet stormar i mitt huvud och antagligen speglar sig väl det i hur jag försöker skriva. Inget vettigt alls. Jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch jag ska välja i.v nu, ingen aning om vad jag vill ta :( Vad har ni att välja bland? :)

2009-03-09 @ 17:09:57
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0