Rymden i en låda

Faller bitar på plats eller är det illusioner?
Rymmer tiden, söker kraft i underliga situationer


Ibland är det som om mina fötter lättar, hämtar kraft någon annanstans ifrån, antagligen är det bara tillfälligt. Men jag kan gå så mycket längre, utan att ens känna efter, titta snett eller falla efter. Samlar allt inombords, skapar mod, trampar på. Skrik om jag går förbi, eller kanske lägger mig i, det är som en omedveten revolt mot att bli fri. Tankar på framtid, att uppfylla mål, finna en plats och skapa en värld. Det kräver mer tålamod och fokus än vad vi bär. Chansen att något ramlar snett är inte liten, därför finner jag inte tiden tillräcklig. Jag behöver mer än jag tror, och ibland saknar jag vissa delar av dessa behov väldigt väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Mary

inget speciellt händer, och det är där skon klämmer.. <3

2009-03-13 @ 14:20:07
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0