Plötsligt händer det inte

Vad är det som händer? Det är svart, men knivar överallt. Rysningarna går genom kroppen som myror på parad. Det skakar, är det rummet eller jag? Försök slå bort tanken, växla kanal, tänk på något kul, något bra, vad som helst. Men inte knivar. Inga vassa blad.
   Det är så fruktansvärt otäckt att vakna ur mardrömmar, när de känns som den solklaraste verkligheten. Men hur kommer det sig att man drömmer om knivar egentligen? Det kanske hänger ihop med gårdagens inlägg, "blås upp mig och stick hål på mig".  Vi får väl hoppas på att det inte är värre än så. Fast jag vet inte vad jag tror idag.
   Allting velar, en resa långt härifrån är det enda jag önskar mig. Att komma iväg från vardagen, omgivningen, allt som sänker. Problemen som snurrar i huvudet och monstrena under min kudde. Men det händer väl inte?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kanske ska laga en gudomlig gormé middag idag med kvinar ;D

2009-03-20 @ 11:10:26
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0