Please Please Please

Ge mig kraft tillbaka!

Huvudet vill rulla av, benen vika sig, magen hoppa ut och in, halsen sprida smärtan som nålar, musklerna strama åt samtidigt som allt vill bli svart och snurrigt, jag skakar och fryser. Nej, jag måste vara frisk. Det här är hemskt.
    Till råga på allt vaknar jag och tittar ut genom fönstret och ser snö falla ner över min våriga mark. Vad är det här? Det var ju meningen att det skulle bli vår, jag må bra och valen göras utan problem.
    Förvirring och förkyldning passar inte riktigt ihop, men det är allt jag behöver lösa just nu. Fast det kan ju ge mig lite tid att läsa min engelska bok och bara vara. Men man önskar ju att man fick tid för det under betydligt bättre omständigheter. Det här är bara tråkigt, jobbigt och gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0