Never Let Me Down Again

Never want to come down
Never want to put my feet back down
On the ground

   Att såra och komma med dåliga ursäkter verkar ha blivit vardagsmat. Jag har tröttnat på det, för tänk efter själva, hur kul är det att äta samma mat 7 dagar i veckan, inte det minsta va? Efter en sådär två gånger vill man bara spotta ut allt, inte se det på ett tag, kasta det, ja ni vet nog hur det är själva.
   Visst jag är inget änglabarn själv och jag kanske kommer med ursäkter, men jag försöker åtminstone hur stressad jag än är, ett sms, en tanke, en fråga. Men tiden räcker inte alltid till allt man vill när man går i skolan tusen timmar om dygnet, körskola 2 timmar i veckan, häst hit och häst dit minst 3 dagar, dans där, träning här, måste fixa hemma, hålla tankarna i schack, planera hit, städa dit, vara allt och alla till lags. Är det konstigt att man bryter ihop och faller, att man inte hinner med, eller inte orkar när det väl blir en lucka, eller man är så trött att benen nästan viker sig och ögonen svider? 
   Snälla tänk efter, den där lilla ansträningen kanske inte betyder något för er, men den kan vara guld värld, kanske rent av räddar en från att spricka av all stress, kanske får än att sätta ner fötterna på jorden och tänka efter vad som verkligen betyder något.

Just want to say I'm sorry
for blaiming you.
I'm no sunshine, anymore?

Kommentarer
Postat av: Mary

jag finns här, alltid. hoppas att du vet det. vad det än gäller. <3

2009-03-18 @ 17:11:54
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Mary

och just det, skulle ju svara på din kommentar med. jag håller med dig om att det var mysigt, och jag tycker att vi borde bli bättre på såna myskvällar faktiskt :) & sen har jag en fråga till dig, har du lust att fota trollet någon dag? vill ha lite nya bilder på henne, både kroppskort och ridkort. en tur i skogen på det kanske? så kan vi prata av oss :>

2009-03-18 @ 17:13:11
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Mary

jag hoppas att jag klarar av det. fredag passar alldeles utmärkt, för jag slutar löjligt tidigt och är väl i stallet från tolv någongång. då kan jag göra den gula fin så tar vi lite kort och så kan vi ta en sväng i skogen sen :) kanske fota lite där med om det är bra väder! <3

2009-03-18 @ 21:20:25
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: linneasundberg

tack! Men ja! Dra ut i det fina vårvädret och låt bara fantasin sätta gränserna. Jag vet att du har det inom dig, jag vet det

2009-03-18 @ 23:56:10
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0