I do what I can

Ibland är det svårt att veta vad som är tillräckligt, vad som är på riktigt, vad man vill, varför man tappar kontrollen över sådant som kanske är det mest självklara, det enklaste i hela världen. Då får man försöka bita sig i tungan och ta sitt förnuft till fånga, det försökte jag börja med den här morgonen.
   För trots om helgen i stort har varit ovanligt bra och händelserik, finns det mycket som flyger omkring inuti hvuudet. Saker som aldrig riktigt verkar få någon rätsida, som tycks kunna kretsa runt i kaos för evigt. Men jag gör så gott jag kan, i vilket fall försöker jag inbilla mig det. Idag är det inte tillräckligt, det är det nog aldrig egentligen. För någonstans försvinner allt i kaos förvirring och min kontroll ligger i någon annans händer, jag följer bara rälsen åt det håll den leder. Undrar vad som skulle hända om jag valde riktning själv, skulle allt spåra ur då?
   Ganska troligt med tanke på alla omständigheter, och kanske inte alls, för mitt förnuft kanske är bättre än jag antyder. Men vilken skam det vore att upptäcka att man inte tagit tillvara på det i sånna fall, fast kanske är det precis vad jag gör, när det verkligen behövs. nothing change it

Kommentarer
Postat av: Mary

hihi ja, ska hon träna för mig så ska hon göra det ordentligt ^^ stort tack till dig med, tror inte att du förstår vad bilderna faktiskt betyder för mig. blir helt varm när jag ser dom. känns som att kärleken lyser igenom :) förresten, du fyller ju år på lördag!!! blire någon fest kanske? :) puss påre <3

2009-03-23 @ 16:52:07
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha, om det ändå vore så väl!

stugan kostade femhundratusen, så det får bli att leta vidare! bor du där ute? :)

2009-03-23 @ 17:09:45
URL: http://degradation.blogg.se/
Postat av: joliners

apseleut kimkim :)

2009-03-23 @ 17:29:14
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: joliners

vad vitsig du var förresten, med räls och spåra ur..

2009-03-23 @ 17:30:58
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0