Hey ya!

Don't try to fight the feelin'

   Morgon med björnbärs-kräm-frukost, gitarrspelande och springtur var länge sedan, alldeles för länge sedan. Jag hade nog glömt bort hur gott det gör, det där lilla, hur det kan göra så mycket! Men så kommer man på det, och då slutar det förhoppningsvis med att det blir en god vana.
   Precis som jag hoppas att morgondagens spinningpass med Johanna ska kännas bra, för att bli en god vana. Ja, jag vill införa flera sådana, så kom med tänkbara förslag. Ett annat är att hälsa på esteten på Nyströmska på torsdagar!   Håller tummarna för mitt eget mod. Och så kanske det sista, men inte minsta, fast ändå kanske viktigaste på ett sätt, men inte fullt så viktigt som allt annat, är i vilket fall att försöka plugga ordentligt inför kommande prov/uppgifter, för där har det brustit lite på senaste tiden. Skäms på mig.
   Men ibland behöver man kanske bara nya goda vanor för att orka med de gamla vanliga, ganska uttjatade. Nu ska jag i vilket fall bege mig ut till landet och måla för fulla muggar resten av dagen! Kanske får vi se resultat vartefter ;)

Kommentarer
Postat av: nuni

ääääääääääääää ingen har skrivit en kommentar i din blogg hahahahahah. piiiiiiiiiiiiiiip

2009-03-21 @ 23:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0