Bigger Hole to Fill


Är det höst eller vår eller är det sol och kall luft i mina lungor? Känns något som att det inte kommer bli vår, att snön retas med solen, och våren med mig. Jag vill ha vår! Jag vill cykla, lyssna på musik i mp3 och bli glad av att se alla glada kärleksfulla vårkänslor sprida sig! Jag behöver glad energi, nu, det är akut!

Men idag får jag nöja mig med att solen lyser. Att det blir Konsert på torsdag och att jag fyller 18 och ska ha kul på lördag!

And now you need to get things out of mind, it's time to make things right! 
Eller som Hivesarna sjunger: Got no time to spill!

Kommentarer
Postat av: Johanna

idag är de vår iaf :D

2009-03-25 @ 12:24:58
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0