To The Moon & Back

Shes taking her time making up
The reasons
To justify all the hurt inside
Guess she knows from the smile
And the look in their eyes
Everyones got a theory about the
Bitter one

Nya idéer poppar upp i min hjärna och jag vill ingenting annat än att genomföra dem, se slutresultaten och stolt gå vidare. Men allt är inte så enkelt som man vill göra det, eller så är det enklare än man tror. Det är värt att ge det ett försök i vilket fall.

De senaste dagarna har spenderats på landet, med grönska, vänner, gitarr, sol och allt vad det heter. Skönt att komma bort från stan ett tag, komma lite närmare lugnet. Men nu är jag i stan igen, körlektion om några timmar, så får vi se vart dagen slutar. Antagligen med lackning av båt som igår, det är superhett inne i båthuset, tänk er än sådär 30 grader, mumms. Men det är det värt, om vi får igång motorn senare vill säga, för det måste väl bli en liten tur i vilket fall?
Men först ska jag nog till X:et en sväng och så kanske en promenad med en vän, vi får se, min mobil ligger nämligen i pappas bil som är på verkstan. Bra jobbat Kim.

Glad sommar på er, det ser ut som om det fina vädret håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0