One more time with feeling

Hold on
one more time with feeling
try it again, breathing's just a rhythm
say it in your mind until you know that the
words are right
this is why we fight

Nervositeten stiger, har jag hittat allt, packat rätt, är allt med? Lite resfeber kanske, att åka iväg ensam, fast ändå inte. Det är nytt och spännande, men innerst inne är jag nog skräckslagen, nya människor, vanor, idéer, allt som ska plockas upp och ner, allt som ska vändas in och ut. Men ändå säger någonting mig att jag inte kommer ångra mig, att det bara är att ta steget över tröskeln och ge sig iväg, pröva sina vingar, för de är redo att flyga. Kanske har den lilla rösten rätt.

Annars är väl det mesta lungt, jag tror jag uppskattar allt lite mer redan nu, kanske för att jag ska iväg och inte riktigt vet vad som väntar, eller för att det är superfint väder, jag har träffat mina vänner på senaste tiden och tillbringat mycket tid med Exellent och hälsat på Noak. Det enda som kunde vara bättre är berg och dalbanan inombords, vimmlet i huvudet och skrammlet bland hjärtats alla klaffar. Men det mesta går runt, då blir man glad och förhoppningsvis smittar det av sig och håller i sig. Vi håller en tumme för det. Ni kan ju få se lite fina sommarbilder föresten.
               
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0