Happiness

Or is happiness a little more like knocking
On your door, and you just let it in?

Jag öppnade en dörr och släppte in, lyckan, värmen och glädjen. Kanske var igår bästa dagen på väldigt länge, jag lyckades se det fina i precis allt, skratten kom från hjärtat, fångade upp min själ. Inga onda tankar, bara vänliga känslor som fyllde min kropp. Det var fint, det är dagar som igår som man önskar man hade varje dag, en gnutta av varje. Träffa människor, vänner och personer som man inte sett på länge, som man tycker om, som ger en något, något speciellt. Att känna sig som ett med sig själv, utan tanke på vad andra egentligen tycker. Lyckas sortera ut det goda i allt, se det vackra, det meningsfulla. Oh, jag önskar jag kunde beskriva på något fint sätt. But I can just say to you who where with me yesterday, that I'm happy for you being so good, that I'm glad that I've once met you and wish I could do so even more.

Lost my words and creativity? Maybe words, but I think they are coming out in other creative ways, cause I've done the color-thing pretty much lately. Happy me :)

Kommentarer
Postat av: Mary

I'm afraid we won't :<

2009-07-23 @ 17:10:48
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0