These Photographs

Idag ska jag fortsätta hänga fotografier på min vägg, det blir så mysigt & fint, nästan så man blir tårögd av sin egen fantasi! Okej,okej, någon kom säkert på det där med att hänga fotografier på väggarna långt före mig, men jag har faktiskt börjat göra det på mitt alldeles egna vis. Kanske får ni se när det är klart om ni har tur, vill, vågar & kan.
Annars ska jag väl mest försöka få ordning på allt idag, STÄDA, det känns som om råttorna hoppar omkring här inne, varför ser ingen råttorna? Fast de kanske vill ha husdjur, jag vet inte, jag föredrar i vilket fall de lite mera "riktiga". & påtal om riktiga husdjur ska jag även pallra mig iväg till HR & för att hälsa på min stjärna, det känns så jävla surt att det bara inte har blivit av, en dag sedan julafton, jag borde låsas in i skammens hålor.
Men nu har jag ju bilder på min vägg som ständigt påminner mig, om allt, sådant som gör mig varm & glad, vill ni vara med & hjälpa till får ni gärna höra av er, jag har absolut inget emot fina vänner på väggen. Det gör bara allt lite vackrare, verkligare. & vad jag pratar om verklighet jämnt, är det för att jag känner lite press på mig att komma ut ur alla drömmar? Äsch, jag tycker ju om att drömma, that's what life's for.

So I will keep on dreaming.
Åh, Broder Daniel var längesen, men det är fint nu, när vi är tillsammans igen.

Jag hade nog tänkt att träna igen, fick en bok om magiska kvartar, men efter gårdagens tur med Rolle på banan är mina muskler rätt möra idag, det kanske får räcka med städning & stall. Fast lite målning på det skulle inte sitta fel.
My visions are coming back, I wanna paint it in all colours, not just in black and white.

Kommentarer
Postat av: Joliners

hjälpa, hjälpa!

2009-01-08 @ 11:12:52
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är världens tråkigaste människa.

2009-01-08 @ 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0