Tell me

Första skoldagen avklarad. Vi verkar vara The Lost Ones, alltid lika bortglömda, där sitter vi och väntar på en lärare som inte kommer, tillslut hittade vi en annan, så vi fick vår information. Och ordinare lärare var i Stockholm, lämnar en rektorsroll, så snart är allt som vanligt. Eller rättare sagt på måndag, för då börjar lektionerna. Men vi får antagligen provisoriskt schema tills vidare, och så ska nya användarnamn och lösenord hämtas pga allt strul med hackning av systemet tidigare termin. Denna vecka är det kompletteringar som gäller och har man inga är man ledig. Intressant va?

Min kropp skakar, av köld, ändå är det varmare idag, jag är gladare idag, det är ljust, snö och sol. Jag har ny musik och träffat mina glada klasskamrater. Jag förstår inte varför jag fryser så. Snart måste jag ta mig ut också, ända bort till Evertsholm, undrar vad vi ska hitta på idag, Rolle och jag.


Tell me, is this beginning of something good, something fine, something strong?
Tell me, why I'm shaking of cold, when I feel so warm?

Your face keep telling me you're beutiful, keeps telling me what I'm to.

Kommentarer
Postat av: Joliners

Ja, jag uppskattade det med. Tur att du var en bra tjej och hängde på mej :) Men, det hade jag faktiskt räknat med innan ;) för jag räknar med dig. Synd för dina stackars lungor att du inte kan vara med på vattenpipning och sånt, men det luktar ju fint. Tänkte ha en myskväll kanske, med vattenpipning, och mat som vi häller vin i. Så tänkte jag. Kanske du, jag, ebba, kanske någon mer, kanske Tessan duvet? som var med på nyår. Det vore väl fint? Bara vi lugna chilliga, balla människor, mkej ?

2009-01-07 @ 14:00:34
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Simon

Hmm, okej! men äh, man får väl duscha varmt istället då :P

2009-01-07 @ 18:39:05
URL: http://ostratta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0