Sköra värld

Kan du känna hur du vacklar till för minsta bris.
Jag vill inte ha min lilla värld förstörd till något pris.


Glädje, glädje, glädje, du gör allt så vackert.
Men det är så svalt,svalt & skört.

Men inte idag minsann, idag är jag på bra humör.
Det är fint väder, solen lyser underbart värmande.
Jag har fått klart de få rester som var kvar i skolan.
Var på stan och inhandlade några kuddar & ljusstakar, så nu blir det massor mys ikväll. Present till Milla är köpt också, äntligen får jag nog säga.
Jag bjöd mig själv på en utmärkt morotssoppa nyss.
There is a lot of good things.
Nu ska det bara fixas lite här hemma, pyssel,pyssel. Sen åker jag till Rolle och Finn igen, en härlig uteritt får det bli!Hem, bad, inpackningar, film, ljus, ensam hemma! :D Veckan kan inte avslutas mycket bättre, och helgen kan inte få en bättre början! Det här är jag definitivt värd.


Kommentarer
Postat av: Mary

ja, vi får ta o ses någon dag!

2009-01-10 @ 10:28:52
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0