Now My Feet Won't Touch The Ground

Now my feet won't touch the ground
Now my head won't stop
You wait a lifetime to be found
Now my feet won't touch the ground

   Egentligen vill jag bara berätta hur fin världen kan vara, hur bra jag mår och alla fina tankar som går omkring på min näthinna, alla underbara moln-illusioner jag kan se på målningar i mitt inre.
   Men jag ska göra er besvikna, för jag är fortfarande trött som döden, magen gör minst lika ont idag, och jag sov Way too long, så nu är jag lite lost, för allt jag skulle hinna med innan skolan har inte hunnits med, så jag sjukanmälde mig, mest för magens skull, och så var det faktiskt bara en lektion jag missade (ej utsatt på schemat dessutom) men det tar jag ifatt en annan dag. Som med så mycket annat. För ibland behöver man samla lite kraft och idag kändes som en sådan dag.Till och med mitt horoskop skrev att jag ska vara snäll mot mig själv och göra sådant jag blir road och stimulerad av idag, och då kan jag lova er att en mattelektion inte står högst på den listan.
   Nej, jag ska ägna några timmar åt gitarren, för jag har funnit min förälskelse till den igen, och strängarna är snart på plats, måste bara övervinna Mr. Fat E, han är bra på att sätta sig emot. Men jag känner mig så produktiv, kreativ och jag vet inte ord för vad, men jag tror jag är påväg mot något som kan chocka hela världen :O
   Sen ska jag försöka skriva lite på min svenska rapport, läsa lite tyska och ta mig en välförtjänt sväng till Stallet, vare sig magen vill sammarbeta eller ej, för det är Stalldag idag, no matter what!
   Bäst att sätta fart, det finns en del att hinna med som sagt, see ya.

God give me some time and inspiration with my Camera, I think I'm in need for that.
But time's still running, and I'm not fast enough to run in time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0