It might as well be now

Nytt år, nya möjligheter!

Tack för igår tjejer, killar och allt annat.

Solen lyser in genom fönstret, den värmer, utanpå, inombords, den säger att det är ett nytt år, det bästa sättet att börja om på, alltid samma oförklarliga känsla. Jag tycker om det. Att också börja dagen med att inse a lot of things med sig själv är om möjligt ännu bättre. Man blir stark, jag känner mig som ett isberg fast jag är varm inombords. Stenhård, stabil, obrytbar, och så ska det minsann förbli. Horoskopen säger att 2009 är vädurens år, det lovas romantik, framgångar i yrkeslivet och en hel del annat, det känns ju inte fel heller. Det här var nog den där dörr knackningen jag pratade om, nya möjligheter. Nu är det siktet framåt som gäller.

Gott nytt år på er :)

Kanske är det nu drömmar kan föverkligas, problem lösas och frihet infinna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0