Every word I know

Inget av dom är tillräckligt magnifik för att beskriva den här dagen.
Trots skola mellan 8.15-16.30 har dagen gett oerhört mycket. Det var en ovanlig skoldag dessutom, mycket skratt, bra kritik, goda tankar, mycket språk, sånt faller mig i smaken. Målning på djurön, kan bli riktigt lyckat, det återstår att se. Musklerna säger att det är dags att sova.
   Jessie säger In my place - Coldplay och länkar Gustaf Spetz, två bra musikaliska upplevelser, funderar över vilken låt jag hörde på radion som jag skulle minnas titeln på, men kan inte minnas.
   Tåg it is, allt i en kupé, rullandes genom landet, det vore något. Precis som den där stugan ute i vischan, party, ensamhet, frid, musik, böcker osv. Delad glädje = dubbel glädje. En för alla, alla för en. (återkommande under dagen, i flera sammanhang) Vänskaplig fika, jo, varför inte. Maria, film, hos mig, på lördag! Stall imorgon, schemat ser helt okej ut, kan hända att en och annan matte lektion fylls på, men jag klagar inte, inte alls. Gitarrsträngarna ska på plats med, sen ska Micke och Jag ha Lars-låt-spelar-rep! Jag ser fram emot det, med tanke på vilken nostalgi det kommer bli, och jag har tränat, både på lars låtar och värmt upp min sång. Men nu ska jag värma upp sängen, eller den mig. Länge, länge, för jag är trött som döden. Godnatt

Spring will come, until then, it's not too long.

Kommentarer
Postat av: Mary

film på lördag ska bli mys! det var så länge sen nu ;/

2009-01-28 @ 16:57:22
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0