With or Without you

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And Im waiting for you

Det finns nog egentligen bara en eller ett par rader i den här låten som inte passar in på mig just nu. Fast allting beror ju självklart på hur man tolkar det hela. Jag har tolkat på mitt sätt och det hänger säkert inte alls ihop med låtens verkliga betydelse. Men jag har i vilket fall tagit den till mig, gjort den till min just nu.

Det känns som äggröra i huvudet idag. Kroppen med för den delen, men vad gör man?
Keep up the good mood and smile, walking right through all you have to do.
There ain't over until you're finished.
That's just the way.

Men egentligen vill jag bara krypa ner på någon fridfull plats, sluta ögonen och drömma mig bort. Hur fort har den här lediga veckan har gått finns nog för många svar på.. och jag vill inte veta av något av dem, ge mig bara en vecka till. Redan innan lovets sista timmar hade närmat sig började jag räkna ner till nästa lediga vecka. Olikt mig, men sant. Jag behöver komma bort ett tag, rätt långt bort, länge tror jag. Det är bara så det är.


Kommentarer
Postat av: Carro

Klart att det gör! Och ja du, använder mig av ett gratis bildprogram som heter Picasa3 och har gjort ett tag, så jag provade mig bara fram i kollaget bara. Ladda ner det du med så får du se att du lyckas med en header :)



Och Kim, kom nu ihåg att inte stressa för mycket trots att skolan börjat och det finns tusen saker att göra. För du vet, det är inte alltid man hinner med mer för det.. snarare tvärtom i slutändan. Så andas, du klarar det här ändå ska du se!

2009-02-23 @ 11:38:25
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0