Upside down

Alla ljud tränger sig in i mitt huvud, rör om.
Kaos, i oändlighet.
Spelar högre för att överrösta
det min kropp inte vill ta in
Sjunger för att slippa förstå
Ändå bryter allt igenom
Det finns ingen tid som läker sår
de blir bara djupare och djupare
Att ni aldrig förstår.



Ett skratt, ditt liv, kontrasterna mellan oss
de lever som mina färger mot en målning.
Sambandet, vikten av betydelse.
Ingenting har jag saknat så mycket som
tonerna av skrattet som fyller mig,
med sådan glädje att jag bara vill lätta.
Samtidigt vill jag aldrig gå,
inte röra mig en millimeter
För jag vet att det där är ett sådant ögonblick,
som kommer bevaras genom livet.
In i all framtid,
kommer det stärka mig.
När jag har dig, så nära,
utan att ens våga se sanningen.
Om vi bara ler, frågar efter vad vi ser
Kan vi bevara varandra.
Jag älskar dig

>Kim<

Kommentarer
Postat av: Natalie Andersson

Sv: Ja men det är så lite så :) klart man måste säga till när man gillar något :) och jag gillar sättet du skriver på :*

Chokladbollarna var hur goda som helst vill jag lova :D <3

2009-02-19 @ 11:10:46
URL: http://frookenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0