See the Sun

Det är så fint med dig. Alla svart moln skingrar sig, tyngderna inombords lättar, jag vill sväva mer och mer, aldrig släppa taget. Har inte allt det vackra ett slut? För så har det alltid varit förut. Får jag sväva sådär mer nu, vill jag stanna här.

   Frihet har ju alltid varit ett mål, ett läkemedel mot alla begär. Men med dig tvingas tankarna gå åt andra håll. Samlas, försvinna ut, det blir ljust på en gång. Likafint som solnedgångar om sommarnätter, stjärnklara himlar och dans med kastanjetter. Är det inte otroligt?
   Det lär dock inte bli lika ljust när dörrar av minnen slås upp. Förhoppningsvis kommer sanningen fram tydligt, så vi slipper skruva på oss av kliande sår. Minnen är trots allt fina, jag ska försöka förvara och uppgradera mina. Så släpp all oro, det kommer gå bra. För jag behöver egentligen bara några timmars vila idag.


Kommentarer
Postat av: Natalie Andersson

Mysig blogg du har :D skriver skitbra gör du :D

fortsätt såååå :D

2009-02-18 @ 15:43:52
URL: http://frookenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0