Save Yourself

När solen tittar in genom fönstret, energin flödar och alla problem känns avlägsna. Skuttade jag upp ur sängen, röjde i köket, satte mig ner med tidningen och frukost, städade rummet, dansade loss all stelhet och skapade glädje för att sedan ta mig en tur till stallet.
Solen sken lika fint där, Maria och Trollet fick sällskap på en tur i skogen, det var riktigt härligt. Som att rensa själen på allt ont! Och dagens citat stämmer nog ganska bra, eller vad säger du Maria?

Dagens citat:
Franciskus - En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor.

Att det är alla hjärtans dag rör mig inte särskilt mycket egentligen. Fick väl min dos av det så det räckte inatt gissar jag, en mycket trevlig och givande konversation. Det är nog sånt jag uppskattar mest, nattkonversationer med spännande stämmning. Och så har jag ju klappat Noak kärleksfullt, stackarn har fått ett sår på benet, som har knäet att svullna. Men lite glad blev han nog för lite ompyssling och äpplen :) Precis som jag blir när solen skiner, det räcker för mig idag. Kärlek kan man sprida varje dag! Jag tror jag ska ringa mormor och föreslå en favorit i repris, melodifestival hos henne ikväll alltså, om inte någon annan kommer med ett bättre förslag. Alltid kan man glädja någon :)

Glad alla hjärtans dag på er :)


Kommentarer
Postat av: Mary

det stämmer ju helt otroligt mycket! nästan så man ryser, nu när jag ännu en gång satt samson på repeat! Tack för sällskapet, det var nog bland de bästa ridturerna någonsin tror jag allt :)

2009-02-14 @ 16:12:16
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Mary

det stämmer ju helt otroligt mycket! nästan så man ryser, nu när jag ännu en gång satt samson på repeat! Tack för sällskapet, det var nog bland de bästa ridturerna någonsin tror jag allt :)

2009-02-14 @ 16:12:24
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: linneasundberg

hej sötnos. Vill bara säga att jag tycker att du är fin vän och att jag hoppas att vi ses snart :) (nej detta är inget alla-hjärtans dag meddelande som går till 100 personer. Detta skriver jag bara till dig Kim :)

2009-02-14 @ 22:42:49
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0